Bloggen om en naturromantikers hästliv, att leva här och nu,den själsliga ro och kärlek ett hästliv ger.

söndag 22 april 2012

"Pimp My Ride" design by yours truly!

"Pimp my ride", mitt nya arbetsnamn! Bara älskar att "pimpa mina ridgrejer och tänkte.. varför inte göra det åt andra också?! Tja, jag tänkte börja göra några schabrak iallafall, så kanske nån vill ha, eller iallafall blir inspirerade att göra själva! Meeeeen, det tar tid! Iallafall om man är opererad i höger tumme! Har inget annat vettigt för mig just nu, så jag sitter i stallköket och pillar om dagarna. Kolla in resultatet!

Mitt senaste projekt i "Pimp My Ride" - ganska rockigt va?! Gillar ni?! :)
Har så mycket idéer till nya schabrak att jag skulle kunna göra heltidstjänst av det här!
Ja, nu skall jag till stallet och försöka ta mig igenom mockningen och fodringen med vänster hand, sen skall min nya medryttare rida NamNam, hoppas att det går bra och att de kommer överens! Jag behöver lite avlösning ibland och dessa kan bli ett riktigt bra team. Over and out, ride on alla!

2 kommentarer: