Bloggen om en naturromantikers hästliv, att leva här och nu,den själsliga ro och kärlek ett hästliv ger.

torsdag 1 december 2011

Kortvisit i stallet..

Ja, idag blev det bara in och mocka och fodra, och svusch hem! Usch, vilket dåligt samvete jag får då.. när NamNam inte får den uppmärksamheten hon skall ha och förtjänar.. ikväll hann vi inte med "sagostunden" (tja, vi gosar lite, äter morötter tillsammans och säger liksom god natt.. i typ 30 minuter...) Idag blev det en klapp och sen fick jag fara iväg. MEN som tur är har jag en underbar medryttare, Fia, som tar hand om NamNam när jag inte räcker till riktigt! Så NamNam har nog haft lite sagostund med henne idag!
Pyntade boxen gjorde jag i söndags, sprayade in grejerna i antibit, eftersom att jag har ett sto som bara inte kan låta bli att pilla på alla grejer som kommer i hennes väg! Idag hade hon ändå inte kunnat låta bli och stukit ut huvudet ur foderinkastet och lyckats dra i grejerna ordentligt - så, nu fick jag fixat till det och säkrat pyntet... hoppas jag!


Ride on!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar